Betaal je opnieuw eerst je eigen risico in 2016 voor een behandeling die begonnen is in 2015?

Ziekenhuisbehandeling in 2015 gehad maar het probleem is nog niet verholpen Geadviseerd is na 3 maanden terug te komen en dat is dan Januari 2016 Betaal ik opnieuw het eigen risico?

Ook bij de kaakchirurg een controle afspraak voor januari 2016 gemaakt voor een behandeling die vorig jaar januari plaats vond Betaal ik opnieuw het eigen risico?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja. Je eigen risico gaat per 1 januari weer in dus de kosten van de behandelingen worden verrekend met dit risico tot het vol is.