wordt je inboedel premie meer als ik mijn iPhone 6 laat vergoeden?

ik heb zojuist mijn iphone laten vallen (kapot)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee dit blijft hetzelfde,dit geldt alleen voor een auto/motorverzekering en niet voor inboedel verzekeringen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Utrecht
9 jaar geleden
Maar je kan wel een extra kritische verzekeraar verwachten. Het blijkt dat er opvallend veel kapotte iPhones worden geclaimd in de maanden nadat er nieuw model is uitgekomen.....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat zou inderdaad kunnen Utrecht.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je de telefoon in behandeling had en hem vervolgens zelf liet vallen zal dit vrijwel nergens gedekt zijn. Ik kan voorbeelden geven van gebeurtenissen waarbij wel dekking is, maar dat lijkt me niet zo verstandig.