Auto uitgebrand na reparatie en proefrit monteur. Auto is nu totalloss. Schade word op mij verhaald!? Dit klopt niet lijkt mij??

Mijn auto is uitgebrand. Een paar dagen hiervoor hield de moter in. Daarna reed hij gewoon. Ik merkte dat hij niet lekker reed. En ben vervolgens naar de autogarage gegaan, met de vraag of mijn auto uitgelezen kon worden (d.m.v. zo`n systeem via de boardcomputer van de auto). Hier kon de monteur zien dat er een storing was. Maar hij kon niet zien waar. Hij heeft de bougies en de ontsteking nagekeken, en een luchtfilterslang vervangen. Hij wist verder echt niet wat het kon zijn. Hij maakte een proefrit. Meteen met wegrijden deed mijn auto een brommend geluid en reed stotend. Na een paar minuten kwam monteur terug, en ontstond er na het parkeren van mijn auto brand. Nu: mijn auto is bekeken door de schade-expert in bijzijn van die monteur. Na telefonische uitleg van de expert kwamen we erachter dat monteur niet heeft verteld dat hij luchtslang heeft vervangen. De auto is totalloss en schade word op mij verhaald onder het mom van eigen gebrek van de auto. Hierdoor gaat mijn no claim dus omhoog. Hier klopt iets niet?!

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100