Waar kan ik mijn inschrijnummer van mijn zorgverzekering vinden op mijn pas?

Voor mijn solicitatiebrief moet ik o.a. ook het inschrijfnummer van mijn zorgverzekering vinden. Onder welk kopje kan ik dit vinden op mijn pasje?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
20K

Het beste antwoord

Bij sommige verzekeringen heet het: relatienummer of verzekeringsnummer, vaak staat dit aan de voorkant vermeldt samen met je BSNnummer. Bij andere verzekeraars staat het achter op de pas en heet het: identificationnumber of the card.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hallo, op je zgn. officiele paspoort word dit nummer niet vernoemd, op je pas van je zgn. zorgaanbieder is dit het zgn : klantnummer(tevens je inschrijfnummer) groet, Ludgardon