Valt schade onder inboedel verzekering die je eigen kind maakt in je eigen huis?

Als bijv je kind per ongeluk de tv of iets anders kapot maakt.
Valt dit dan onder je inboedel verzekering, zodat het vergoed word?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

In de meeste gevallen niet, een inboedelverzekering is voor schade door diefstal, brand en dat soort zaken, er zijn weinig verzekeraars die uitkeren, bij schade gemaakt door je kind, maar bel voor de zekerheid even met je verzekering en lees de polisvoorwaarden even door.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ligt aan de coulance van verzekeringmaatschappij..heb 2 jaar geleden mn tv wel vergoed gekregen toen mn zoon zn x box wilde ontkoppelen..tv viel toen op punt van de kast