Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Verzekering zegt iets anders waardoor mijn moeder opdraait voor de kosten , wat zijn de mogelijkheden?

Ik heb kort geleden een beugel laten plaatsen , en kort daarvoor heb ik even bij de VGZ geïnformeerd over de voorwaardes. Mij werd direct verteld dat ik vergoedt zou worden tot 1500 en tot mijn 22ste .. Dat blijkt blijkbaar niet zo te zijn.. Mijn moeder heeft onlangs een vacature gekregen van 900 euro.. Door verkeerde info van een werknemer van de VGZ . Zijn er mogelijkheden om toch niet te betalen? Bijv. Het beugel procedure stopzetten ? Of kan ik nog een aanvullende verzekering nemen? Alle tips/hulp is welkom!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
834

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Alsnog een aanvullende verzekering afsluiten, heeft voor je beugel geen zin meer, dat wordt niet gedekt door je aanvullende verzekering, omdat je al aan de behandeling begonnen bent, wel kun je de zorgverzekering een brief schrijven en daarin zetten dat je contact hebt gehad, als je het weet met wie en de datum erbij, hierover en dat je is verteld dat de beugel tot 1500 euro vergoedt zal worden, en dat je verwacht dat zij deze rekening dus zullen betalen, dan heb je nog weinig kans, omdat waarschijnlijk in je polisvoorwaarden staat, dat dit niet vergoedt wordt, helaas is dit meestal moeilijk te bewijzen en weten de zorgverzekeringen onder dit soort fouten uit te komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor de reactie!!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding