Waar vind ik mijn klantnummer bij mijn univé zorgverzekering?

Ik ben een declaratieformulier aan het invullen voor univé, en op dat formulier moet ik mijn klantnummer vermelden. Op mijn zorgpas staat wel een verzekerdenummer, een persoonlijk identificatienummer en een identificatienummer van de kaart, maar geen klantnummer.

Waar kan ik mijn klantnummer vinden, of is het toch één van deze 3 nummers?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.3K

Het beste antwoord

Dat is het verzekerde nummer: jij bent hun klant die bij hen verzekerd is.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt Amadea. Ik ben 20 en moet soms nog een beetje wennen om dit soort dingen te regelen.