Vergoed mijn verzekering tandsteen laten verwijderen?

Ik wil tandsteen laten verwijderen en mijn verzekering is agis en het is de hoogste pakket vergoed mijn verzekering het ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Beste Floor,

Graag informeer ik jou over de vergoeding van tandartskosten.

Tandartskosten vallen onder de aanvullende tandverzekering. Op onderstaande pagina vind je alle informatie over de vergoeding en staat er een linkje naar onze rekenhulp. Als je de behandelcode hebt kan je met de rekenhulp de vergoeding uitrekenen.

De vergoeding valt overigens niet onder het eigen risico zoals Crea aangeeft. Het eigen risico geldt alleen voor kosten vanuit de basisverzekering, en niet voor kosten vanuit de aanvullende verzekeringen.

Heb je nog vragen, dan kan je contact opnemen met de klantenservice. Ons telefoonnummer is 0900 86 85, of mailen naar klantenservice@agisweb.nl. Vermeld dan wel je klantnummer.

Met vriendelijke groet,

Kim
Team webcare
Agis Zorgverzekeringen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je een tand+ verzekering erbij afgesloten hebt, wordt dat geheel vergoed, op je eigen risico na.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn verzekering vergoed wel al die dingen bij de tandarts bijv. als ik een gaatje heb maar ik wist dus niet zeker of het tandsteen vergoed..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor, daar hoort het verwijderen van tandsteen ook bij, dus je bent daarvoor verzekerd. Denk wel aan je eigen risico.
Ja dat vergoed agis bovendien voor 100%.