Is een polisnummer hetzelfde als een verzekerdenummer?

Voor een vakantie die ik wil boeken moet ik mijn polisnummer opgeven. Ik kan nergens mijn polisnummer vinden, maar ik heb wel een verzekerdenummer gevonden. De verzekerdenummer staat ook op mijn pasje. Is de verzekerdenummer hetzelfde als een polisnummer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
29K

Antwoorden (1)

Het nummer op je verzekeringspasje is je relatienummer (oftewel polisnummer oftewel een verzekerdenummer) van je ziektekostenverzekering.
als je echt zeker wilt weten, is het handig om de klantenservice van je ziektekostenverzekering te benaderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt als een zwerende vinger.