Ik ben op zoek naar een Begrafenisverzekering met indexering of waardevast polis. (premie stijgt elk jaar mee met inflatie) iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dela, je verzekerd jezelf voor de kosten van een begrafenis of crematie, je kiest zelf de pakket en die kosten zijn gewoon gedekt ongeacht inflatie oid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf ben ik al mijn hele leven lang lid van DELA.
Dat is in het zuiden van het land zo'n beetje de algemene begrafenisverzekeraar.
Mijn ouders hebben mij lid gemaakt en ik heb mijn
kinderen bij hun geboorte ook lid gemaakt.
Kostte iets van een kwartje per maand.
Sinds hun 21ste hebben ze die verzekering zelf overgenomen.

LET wel:
Het is geen overlijdensrisicoverzekering.
Het DELA UitvaartPlan is een verzekering voor een begrafenis of crematie. U betaalt elke maand premie. Overlijdt u? Dan betaalt en verzorgt DELA uw begrafenis of crematie. Helemaal volgens uw wensen en die van uw familie.
Het UitvaartPlan is een natura uitvaartverzekering. Uw familie krijgt dus geen geld wanneer u overlijdt. DELA verzorgt uw uitvaart en staat uw familie met raad en daad bij.
http://www.dela.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de meeste begrafenisverzekeringen kan je kiezen voor een verzekering met indexering. Monuta, Dela en zo zijn er beslist veel meer. Als je een verzekeringskantoor vraagt kunnen die dat ook voor jou uitzoeken. Of gewoon zelf op internet eens gaan surfen.