voor aankomend jaar moet ik bijna 100 e per maand aan zorgverzekering betalen. dat vind ik echt veel. of is het een normaal bedrag?

ik ben 29 met een lossige baan en woon met niemand samen die de kosten kan beïnvloeden. het is trouwens niet zo dat ik het niet wil betalen, ik vind ons zorgsysteem wel belangrijk! maar omdat mijn inkomen niet erg hoog is en ik zelf nooit ergens gebruik van maak, vraag ik me af of het wel helemaal klopt..

Weet jij het antwoord?

/2500

Vaak kun je 10% collectiviteitskorting krijgen op de basisverzekering als je lid bent van een vereniging of vakbond of zo. Zie hier een overzicht: http://collectieve-zorgverzekering.startpagina.nl/

ik betaal aankomend jaar 123 euro. het is echt een hoop geld, maar ik heb t er voor over om goed verzekerd te zijn. Je weet nooit wat de toekomst je brengt...

iedereen betaald voor de zorgverzekering een soortgelijk bedrag. als je inkomen niet erg hoog is krijg je daarnaast echter wel zorgtoeslag van de belastingdienst en betaal je per saldo een heel stuk minder

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100