Wat moet ik doen als ik een uitkering heb en misschien on line word betaald?

Ik kan binnenkort misschien online live broadcast doen, ik word dan misschien betaald maar het ligt er aan of ik genoeg kijkers heb en als mensen mij gunnen met online "gifts" dus er is nooit een vaste salaris. In het begin verdien je niet goed maar het kan wel uitlopen. Ik heb een uitkering op dit moment, wat kan ik verwachten. Ik word dan vanuit het buiteland betaald in dollars op een bankrekening.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (1)

Het hangt ervanaf wat voor uitkering je hebt. Gaat het om een bijstandsuitkering dan moet je alle verdiensten opgeven.
4 jaar geleden
ronron1212
4 jaar geleden
Ook bij een ww uitkering of welke uitkering dan ook moet je opgeven dat je meer inkomsten hebt.