Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je wat geld thuis hebt, kan je dat dan gewoon persoonlijk bij een bank brengen?

Geld, bank, brengen

8 jaar geleden
in: Sparen
1.7K
Ritsuka
8 jaar geleden
ik kan bij de Rabobank gewoon geld storten tijdens kantooruren in het kantoor.
Wel even kijken, soms zijn er voorwaarden, ik mag volgens mij 8x in het jaar gratis storten, daarboven komen er kosten bovenop

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Alle banken zullen contant geld accepteren wat je op je rekening wilt zetten. Dat kan (bij mijn bank, denk dat ik de naam hier niet mag noemen maar het is een van de bekende banken in Nederland) zowel in een automaat als via de kassa -- niet iedereen heeft hier ervaring mee en zo nodig wordt men geholpen.

Houd er wel rekening mee dat wanneer het grote bedragen betreft (duizenden euro' s) dit wel gerapporteerd kan worden als 'een bijzondere transactie'. Dit kan aanleiding zijn voor de bank om navraag te doen waar het geld van afkomstig is. De limiet heeft lang op 15.000 euro gelegen (en volgens de info uit bron 3 is die grens nog steeds 15.000 euro).

Toegevoegd na 56 seconden:
waar ik zeg -- niet iedereen heeft hier ervaring mee -- bedoel ik uiteraard: niet alle klanten. de mensen van de bank hebben er uiteraard wel ervaring mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De meeste banken hebben op de kantoren een stortings automaat
Daar kan je je geld storten op je bankrekening
Je geld aan iemand achter een balie geven om te storten kan volgens mij allang niet meer tenminste niet hier in de buurt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding