Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik alleen een spaarrekening openen? Dus zonder gekoppeld te zijn aan een betaalrekening en er alleen rekeninghouders kunnen zijn?

Bij de meeste banken kun je alleen een spaarrekening openen gekoppeld aan een betaalrekening. Ik wil samen met mijn broers en zusters alleen een spaarrekening openen, maar tot nu toe vind ik nergens een spaarrekening die ik kan openen met 4 rekeninghouders als mogelijkheid. Het kunnen alleen 2 rekening houders zijn en 2 gemachtigden, maar ik zoek een bank waarbij we allemaal rekeninghouders kunnen zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sparen
2.9K
Pieter2011
10 jaar geleden
Dat kan toch gewoon bij al deze financiële instellingen?
http://www.spaarrente.nl/spaarrekening.aspx
Pieter2011
10 jaar geleden
Sorry, ik heb (de toelichting op) de vraag niet goed gelezen!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Misschien lukt het als jullie een stichting maken van het idee, als je een stichting hebt, dan kun je een spaarrekening hebben op naam van de stichting, waar je met z'n allen gebruik van kunt maken. Je moet dan wel een betaalrekening hebben, maar dat hoeft niet bij dezelfde bank te zijn. Informeer er eens naar. Bij de SNS lukt dat in ieder geval.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding