Hoe kun je je automatische spaarbedrag veranderen bij ING?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sparen
19.1K

Het beste antwoord

Je moet eerst je huidige spaarbedrag stopzetten en dan een nieuwe aanmaken.

U zet uw bestaande automatische spaaropdracht als volgt stop:
Log in op Mijn ING
Bij ‘Alles in Mijn ING’ klikt u bij ‘Overzichten’ op ‘Ingeplande opdrachten’
U ziet nu uw overzicht van periodieke opdrachten
Klik op het icoontje intrekken bij de periodieke opdracht die u wilt opheffen
Klik vervolgens op ‘Bevestigen’
Uw automatische spaaropdracht is stopgezet

Starten met Automatisch Sparen:
Log in op Mijn ING
Bij ‘Alles in Mijn ING’ klikt u bij ‘Sparen’ op ‘Automatisch sparen’
Geef aan hoeveel u wilt sparen
Geef bij ‘Frequentie’ aan hoe vaak u het bedrag wilt overboeken. Het is handig om uw automatische spaaropdracht in te stellen op de datum dat u uw salaris ontvangt
Klik op ‘Opslaan en naar verzendlijst’ om uw opdracht te versturen

Heeft u nog geen Mijn ING en wilt u starten met Automatisch Sparen? Dan kunt u bellen met de Klantenservice: 0900 0933 (10 cent per minuut). Bereikbaar op werkdagen van 8.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. Of op één van onze Kantoren. Wilt u Mijn ING aanvragen? Dan kunt u dit online doen.