hoe kun je bij ING een spaaropdracht uitvoeren zonder internetbankieren ?

Stel je hebt een ING betaalrekening en een ING spaarrekeningen je wilt een spaaropdracht uitvoeren zonder internetbankieren te gebruiken. Hoe kun je dit doen ? Heb van ING als antwoord gehad dat je dan een standaard overschrijvingskaart kunt gebruiken, dan jezelf als begunstigde invult en bij omschrijving spaaropdracht moet invullen, dat heb ik getest en kreeg het kei hard retour met een schrijven er bij dat ze dat niet accepteren. Dus, hoe kan de ING klant zonder internetbankieren (denk aan opa en oma) dan toch bij zijn of haar spaargeld of geld sparen ??

Toegevoegd na 50 minuten:
aanvulling; bij omschrijving moest dan van betaalrekening naar spaarrekening of andersom worden ingevuld.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sparen
17.4K

Het beste antwoord

Zie afbeelding. Geen bankrekeningnummer of een persoonsnaam vermelden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit is een legitiem antwoord

Andere antwoorden (2)

Als je bij de omschrijving invult: "van spaarrekening naar betaalrekening", dan moet dat lukken.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is wat ze van ING ook al zeiden maar wat niet werd geaccepteerd.
Ivana
10 jaar geleden
Ga naar de ING-bank met de afwijzing en eis dat ze je helpen of het goedmaken.
Computoon
10 jaar geleden
Handtekening misschien vergeten of het bedrag?
Je rekeningnummer van je spaarrekening is anders als dat van je priverekening, je moet die nummers dus ook invullen, van en naar rekeningnummer, dan heeft het nut om bij de omschrijving van priverekening naar spaarrekening in te vullen, vul de gegevens op de overschrijvingskaart dus volledig in. Dan moet het goed komen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is niet waar. Bij ING is het rekeningnummer van je spaarrekening hetzelfde als je betaalrekening. Echt maar dat dat kan toch niet !? JA echt !!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is vreemd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar dan nog, is het verstandig alle gegevens in te vullen, anders heb je kans dat de overschrijving in zijn geheel niet wordt behandeld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet of dit eenmalig was dat je iets wil overmaken of dat je regelmatig een vast bedrag over wil gaan maken? In dit laatste geval kan er een automatische overboeking van gemaakt worden bij de balie van de bank. En dat de beide banknummers het zelfde zijn kan kloppen, dat was vroeger bij de postbank ook.