Bij welke bank krijg ik momenteel de hoogste rente?

Ik wil komende jaren graag elke maand wat geld op een rekening zetten om later te gebruiken en nu vroeg ik me af waar ik het meeste rente krijg op het moment. Ik weet niet of dit enig verschil maakt maar ik ben 17 jaar oud.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sparen
1.3K

Het beste antwoord

Dat hangt onder andere af van de beperkende voorwaarden, de hoogte van de inleg, en of je je geld langer vast wilt zetten. Momenteel zijn de spaarrentes overal erg laag,

De rentes kunnen heel vaak wisselen, dus vandaag de hoogste rente wil niet zeggen dat dat morgen ook zo is. Er zijn verschillende vergelijkingssites, je kan b.v. op beursgorilla spaarrekeningen vergelijken.

http://www.beursgorilla.nl/hoogste-spaarrente.asp?soort=Internetsparen#spaarmodule

Momenteel staat Knab (ik heb geen idee wie dat zijn) vaak bovenaan de lijstjes.

n.b. Je moet bij banken wel 18 jaar of ouder zijn om zelf een rekening te mogen openen.