Als ik internet bankieren voor jongeren instel bij de ING, terwijl ik ingeschreven sta bij mijn ouders, worden de rekeningen dan gescheiden?

hallo,

Ik heb een ING en een Rabobank pas voor jongeren, ik wou graag internet bankieren activeren maar ik sta ingeschreven onder mijn ouders hun rekening. Ik wou graag weten als ik Internet bankieren voor ING en Rabobank opvraag of mijn rekening dan word gescheiden van die van mijn ouders, want mijn ouders hebben nu een overzicht van mijn bank rekening en van hun eigen en dat wil ik graag zo houden. Als iemand het antwoord weet alvast bedankt, dan kan ik gelijk Internet bankieren aanvragen.

Met vriendelijke groet,
Leonz

11 jaar geleden
in: Sparen
1.8K

Het beste antwoord

Om dit in te stellen moeten allebei jouw ouders machtigen etc. Zodra je dit volledig hebt ingesteld zullen je ouders nog steeds toegang hebben tot je bank account, en kunnen ze nog steeds alle uitgaven en inkomsten zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leonz
11 jaar geleden
Danku wel heb voldoende informatie gekregen:)

Andere antwoorden (1)

Ik heb zelf ook een jongenrekening ik wou graag ook internetbankieren. Ik gebruik Paypal het is heel gemakkelijk om het aan te maken. Koppel je bankrekening en je kunt internetbankieren. Het enige met en koppelen is dat je 2 bedragen op je bankrekening krijgt gestort je moet deze 2 bedragen invoeren en dan is hij gekkoppelt. Je kunt deze bedragen aan je ouder vragen of je krijgt zo een rekenings overzicht op de mat.