Hoe zet ik echt geld (contant) op mijn ING internetbankieren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sparen
1.3K

Antwoorden (3)

Niet, contant, tastbaar geld zal je yoch eerst naar de bank moeten brengen; je Computer heeft daar (nog) geen eetmogelijkheid voor...!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de bank is een automaat waar je contant geld in kunt gooien en kunt storten naar de bankrekening.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt contant geld storten bij de balie in een INGkantoor of zelf contant geld storten bij een stortautomaat.