Wanneer je studentenrekening niet meer aan de voorwaarden voldoet (niet meer studerend) hoe gaat dat dan met de kosten van de betaalpas?

Moet ik dan toestemming geven om geld te gaan betalen voor mijn betaalpas of gebeurd dat automatisch?

11 jaar geleden
in: Sparen
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klaar met economie?
Drepolli
11 jaar geleden
De economie gaat altijd door

Antwoorden (1)

Als jij je hebt afgemeld als Student zijnde wordt het automatisch een privérekening en daar moet je voor de pas betalen. Wordt gewoon afgeschreven, automatisch.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Drepolli
11 jaar geleden
Je krijgt daar gen bericht van van: Heey je bent geen student meer, wil je je rekening overzetten en ene betaalpas voor zoveel per maand?