Kan ik geld lenen tegen geld?

Graag wil ik een lening afsluiten om een investering te maken. Helaas is mijn maandelijkse inkomen te laag voor de lening en ik heb geen echte activa. Wel heb ik spaargeld succesvol geïnvesteerd.

Graag zou ik tegen 25% van mijn belegging geld willen lenen, om een extra investering te doen van €2.500,-

Mijn lening wil ik dus terugbetalen met mijn huidige investering.
Is het mogelijk om geld te lenen met geld? Of kan ik met een bank deposito van €850,- het gewenste bedrag lenen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Lenen
1.5K
crispy
3 jaar geleden
Ongeacht wat je hier als antwoord krijgt, je zult toch met de bank moeten overleggen die dan de afweging maakt of ze al dan niet vertrouwen hebben dat ze jou geld kunnen lenen en dat ook weer terug krijgen.

Antwoorden (1)

In jouw geval kun je denk ik bij geen enkele bank geld lenen alleen bij vrienden of kennissen familie die je beloftes geloven.
Of een pandjes huis proberen .
Je succesvolle investeringen voor een deel in cash geld omzetten kan ook en daarmee opnieuw investeren in iets anders.
Of vraag een creditcard aan als je zeker weten die stukje bij beetje kan aflossen.