Is het mogelijk om met negatieve bkr registratie een hypotheek krijgen?

Alles netjes afbetaald, geen leningen, geen schulden meer, allebei vast contact,, 750000 inkomsten per jaar, wel a codering door een stomheid:/

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Lenen
2K
crispy
3 jaar geleden
dat inkomen is zeker een typefoutje?
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Dat inkomen lijkt mij wel een beetje heel veel

Antwoorden (1)

Een a codering maakt een hypotheekverstrekking altijd moeilijker.
Sommige verstrekkers verlenen sowieso geen hypotheek, andere verstrekkers wel.
In de bron kun je kijken wie wel en niet verstrekt.
Hopelijk heeft jouw a codering niks te maken met een HY (hypotheek) oF SR (schuldregeling). Dan is het vrijwel onmogelijk.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Wordt een a-codering altijd automatisch na vijf jaar verwijderd? Dan wordt het dus vijf jaren je ziel in lijdzaamheid bezitten
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Maar dan ben je er wel vanaf........
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Wel met hypotheek te maken.. dus zker onmogelijk?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
+ @Simonsdochter, maar dan ben je er wel vanaf.
Voor wat, hoort wat, voor niets gaat de zon op.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik zie dan alleen een kansje bij de ING:
Een A of A1 codering is mogelijk als de lening of hypotheek al is afgelost of als de codering is hersteld (H-codering) op moment van aanvraag. Dit mag nooit een Schuldregeling (SR) betreffen en de klant mag geen achterstand van meer dan 1 maand hebben op een kredietproduct bij ING.
paulus811
3 jaar geleden
Met 7,5 ton inkomen tik je een huis toch cash af?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Idd, of het huis is meer dan een miljoen ;-)
Ik hoop ook dat het een tikfout is: nulletje teveel.