Wanneer heb je op welke Studiefinanciering recht?

ik hoor van mensen die op verschillende niveaus opleidingen volgen dat ze recht hebben op extra dingen. Zelf zit ik op Mbo niveau 4 en ben ik 18 jaar. ik heb zover ik weet alleen een gratis OV reisproduct, en recht op een bepaald bedrag per maand die ik na mijn opleiding zelf terug moet betalen.

waar ik heb dus precies recht op en heeft het zin om Stufi op een rekening te zetten zodat je er winst over maakt?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Lenen
1.3K

Antwoorden (1)

Waar je recht op hebt en hoeveel je kunt bijlenen, weten ze bij het IBG (Informatie Beheer Groep) jou precies te vertellen. Je stufi (en lening) op een rekening zetten levert (nagenoeg) niets op. De rente die je ontvangt is in het gunstigste geval ongeveer 0,5 %.