Wat is de procedure wanneer Paypal het openstaande saldo niet van je rekening af kan halen?

Mijn paypal is direct gekoppeld aan mijn bankrekening.
Dit houdt in dat ik betalingen kan doen met paypal en dan wordt er binnen een paar dagen het bedrag van mijn bankrekening afgeschreven.
Wel wordt er altijd vermeld dat je moet zorgen dat er voldoende saldo op je rekening staat om extra kosten te voorkomen.

Nou ben ik in de algemene voorwaarden gedoken maar kon niks specifieks erover vinden.

Wat is de procedure die paypal hanteert wanneer een openstaande saldo niet van je bankrekening kan afschrijven?

Bvd!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Lenen
29.2K
SimonV
7 jaar geleden
Als ze het geld niet kunnen innen, krijg je vanzelf een aanmaning je saldo aan te vullen. Zie ook:
https://www.budgetgaming.nl/forum.php?page=topic&topic_id=13425&forum_id=1
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan er helaas niks over terug vinden op paypal zelf
Utrecht
7 jaar geleden
Werkt het niet als een incasso?: het wordt gewoon afgeboekt zelfs tot onder je banklimiet. Dus je krijgt een roodstand-probleem met je eigen bank (en dus boeterente). Paypal vangt gewoon z'n geld.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Geen idee, denk het eigenlijk niet , ik heb meerdere dingen gehoord , dat je eigen paypal rekening in de min komt lijkt mij het meest logische maar kan dit nergens terug vinden

Antwoorden (1)

Ze zullen blijven proberen het geld van je rekening of rekeningen die bij hun bekend zijn te incasseren, lukt dit niet dat word je PayPal saldo in de min gezet, vul je dit niet aan dan dragen ze dit enkele maanden later af aan een incassobureau.