kan ik ook betalen met skrill als ik er geen geld op heb ?

dus soort een lening bedoel en dan later achteraf het geld betaal, is dit mogelijk met creditcard skrill? Zo ja, rente...?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Lenen
3.8K

Antwoorden (1)

Nee. Skrill is een betaalmethode waarbij je het geld dat je overmaakt ook daadwerkelijk op dat moment moet hebben. Op de rekening die je bij Skrill hebt moet je ook daadwerkelijk het bedrag hebben staan dat je wil betalen ergens.

De creditcard die het bedrijf uitgeeft is een prepaidcard. Dus je moet vooraf geld op de bijbehorende rekening hebben staan voor je die kaart kunt gebruiken.

Als je een creditcard wil hebben die je achteraf betaald dan moet je een "gewone" creditcard van bv. Visa of Mastercard aanvragen.