Welke opties zijn er om snel te verhuizen?

Ik wil er niet al te persoonlijk op in gaan, maar ik moet zo snel mogelijk verhuizen. Als ik niet zelf vertrek zal ik binnekort uit mijn studentenhuis gezet worden. Dus ik zoek dus met spoed een nieuwe woning maar voor een nieuwe woning is geld nodig. Ik heb een bedrag van 1500 euro nodig.
Ik kan dit niet lenen bij de bank want ik sta het maximale al rood.
Ik kan dit geld ook niet lenen bij personen want ik heb verder niemand.
Is er een manier om sneller aan dat geld te komen of te lenen ergens waar
ik niet 100 euro per maand ervoor kwijt ben?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook maar een student en sta er alleen voor dus ik moet ook alles zelf regelen en zoeken dus ik moet ook nog dingen ontdekken en weet dus ook niet alles.
Ik kan geen verhuiskosten vergoeding krijgen omdat het nog niet zover is dat ik moet verhuizen maar ben bang dus dat het niet lang meer duurt. Dus deze optie heb ik al bekeken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Lenen
2.4K
Ritsuka
10 jaar geleden
Kun je niet tijdelijk bij vrienden of familie blijven?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee ik heb helemaal niemand dus dan sta ik op straat even zo gezegt..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ligt er ook een beetje aan waar je wat zoekt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zoek een simpel appartament of zelfstandige woning op zn minst in overijssel.

Antwoorden (1)

Misschien is anti-kraak gaan wonen iets voor je, in Heemskerk al voor 110 euro per maand. Het nadeel hiervan is wel dat je nooit ver van te voren weet wanneer je eruit moet, maar het kan een tijdelijke oplossing voor je zijn. Anti- kraak woningen zijn er veel, dat zijn meestal leegstaande huizen, die in de verkoop staan. Ik heb een link voor je, maar zoek even naar zoiets in je gewenste woonplaats.

Toegevoegd na 48 minuten:
FMT vastgoedbeheer bemiddeld ook in anti-kraak woningen in Enschede Overijsel.
http://www.enschedestudentenstad.nl/wonen-2/op-jezelf/antikraak/