ik wil een financieel produkt aan een bank verkopen maar weet niet hoe aan te pakken,heeft iemand tips?

het betreft een nieuw idee over 9studenten lening

Toegevoegd na 6 dagen:
ik kom niet voor een octrooi in aanmerking omdat financiele produkten niet in aanmerking komen bij wet. helaas

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Lenen

Antwoorden (1)

Je zou bij een octrooibureau patent kunnen aanvragen. Hierdoor ben je zeker dat jou idee niet mag worden toegepast door derden. Bijvoorbeeld na een bekendmaking van je idee bij een bank. Patent aanvragen op jou idee of product kost geld, dus ben zeer zeker van je idee of product.