Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een creditcard die je eenmalig kan gebruiken,? ik heb namelijk een creditcard(nummer) nodig voor maar één aankoop.

Ik heb heb al gehoord van Debitcards en prepaid credit cards. Maar die kosten allemaal geld (vast bedrag per maan etc.) Ik hoef ook geen fisiek pasje.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Lenen
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Helaas die bestaan niet
anders is het ook geen creditcard meer
maar kan de verkoper ook op ander manieren betaald worden ?
ideal, paypal ?

paypal is wel gratis maar er gaat wel een tijdje overheen voor je account helmaal klaar is.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Je kan en Visa 3V voucher kopen. Je betaalt contant de waarde (20, 50, 100 of 150 euro) in een Primera winkel met 1 euro toeslag. Dan kan je op elke Internetsite die Visa accepteert mee betalen:

https://www.3vcard.nl/3V-prepaid-Visa-creditcard-voucher.html?tk=11550717a580a4f0

Heb het zelf ook regelmatig gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals bovenstaande mensen al zeggen: een prepaid creditcard kan een oplossing zijn. Een prepaid creditcard kost maandelijks geen geld, je moet alleen eenmalig een bedrag betalen voor het afsluiten.

Misschien kun je trouwens van iemand een creditcardnummer lenen? Of vraag het eens in een forum.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding