Hoeveel moet je verdienen om 1000 euro in de min te kunnen staan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Lenen
3.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek een andere oplossing. Rood gaan is de duurste manier van lenen.

Het beste antwoord

Om in de schulden te komen heb je geen salaris nodig. Om eruit te komen wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Met een studentenrekening is de enige voorwaarde om rood te mogen staan dat je maandelijks studiefinanciering op de rekening krijgt gestort. Maar ik weet niet of je student bent?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal niks, ik heb eens rood staan aangevraagd toen ik geen baan had en te weinig geld. Dat vinden ze niet erg aangezien je heel veel rente moet betalen over het rood staan. Duizend euro is geloof ik wel de max.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je toevallig ook hoelang zo'n behandeling duurt? als ik bijvoorbeeld nu ga vragen om 1000 euro in de min te staan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij hebben ze dat binnen één werkdag wel geregeld. Als jij in de min staat dan maken zij winst dus het is ook in hun belang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is niet slim.
Het is de duurste manier van lenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou het lukte me niet ben na de bank geweest pf
Je hoeft niets te verdienen, maar wel bij je bank in het rood mogen staan. Het zal de bank een zorg zijn wanneer je die afbetaalt, alleen stijgt je 'lening' natuurlijk wel als je in de min blíjft staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt van de bank af en de afspraken die je maakt. Je kan er zelf voor kiezen om helemaal niet in het rood te kunnen.
Naar mijn weten is het bedrag wat maandelijks binnenkomt ook het bedrag dat je rood mag staan.
Maar overleggen met de bank kan altijd, ik raad je het alleen niet aan als je regelmatig geld te kort komt, in het rood komen gaat makkelijker dan er weer uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de ING bank moet je 1000euro per maand aan inkomsten hebben om 1000euro rood te kunnen staan.