Waar in Europa ligt het meeste contant geld?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Economie
3.1K
tinus1969
5 jaar geleden
Waar komt je fixatie met contant geld vandaan? Van plan om een bank te overvallen?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Volgens mij wel tinus1969. Ik dacht dat ook al. Inderdaad vreemde vragen.
HeerVoldemort
5 jaar geleden
Niet doen...dat gaat hem niet worden. Die banken zijn beter bewaakt dan de nucleaire codes. Dan kan je nog beter vals geld gaan drukken.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
HeerVoldemort, dan kunnen we de aankomende vragen al voorspellen.
;-)

Antwoorden (1)

Dat zal Zwitserland zijn.
Gstaad om precies te zijn.
Toegevoegd op 25 maart 2019 15:36: tekst
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Waar in zwitserland
TurfGraver
5 jaar geleden
Rotonde rechtdoor dan derde straat links en vierde rechts. Tweede huis aan de linkerkant.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
In 1 gebouw of in meerdere kluizen