Wat is het doel van het bedrijf Philips?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Economie
2K
fremar
10 jaar geleden
Zo veel mogelijk geld verdienen zeker,zoals alle grote bedrijven.

Antwoorden (3)

Hetzelfde doel als ieder bedrijf heeft: Winst maken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus!
Op de site van Philips staat daarover het volgende:

Onze missie
We dragen bij aan een beter bestaan door op het juiste moment zinvolle technologische innovaties op de markt te brengen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Prachtig... het is ongeveer hetzelfde als wanneer Shell zou beweren aan ontwikkelingshulp te doen... LOL
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Of: "Samen met Lucas Bols voor de Geheelonthouding"
Computoon
10 jaar geleden
Tja, die mission statements... Ooit is iemand ermee begonnen en toen moest elk bedrijf er een hebben. Leuk voor marketingdoeleinden en het jaarverslag maar je koopt er niets voor.
Continuïteit.