Dat zijn hardware-wallet. Strict genomen bewaar je geen crypto's op zo'n stick, maar de private keys (geheime sleutel) die je toegang geven tot jouw munten op de blockchain.
2 jaar geleden
Dat is een hardware wallet, ook wel cold wallet genoemd. Dit bewaart cryptocurrency of de toegangssleutels hiervoor in een offline omgeving. Deze methode is vooral geschikt voor mensen die hun aankopen voor de lange termijn veilig willen bewaren.
Het tegenovergestelde van cold storage is hot storage. Bij hot storage worden cryptocurrencies bewaart op een apparaat dat wél verbonden is met het internet.