Op welke (betrouwbaars) crypto site kun je geld inzetten op merken zoals addidas of coca cola etc?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.3K
ronron1212
2 jaar geleden
Dat is beleggen bedoel je?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Beleggen bedoel ik!
ronron1212
2 jaar geleden
Beleggen kan niet via dat soort sites. Wel via beleggingssites.

Antwoorden (1)

Bijvoorbeeld hier:
1. OpenSea
2. Axie Infinity
3. Rarible
4. SuperRare
5. Mintable
6. Nifty Gateway
7. Foundation
8. NBA Top Shot
9. Sorare
10. Venly
11. Zora
Adidas heeft ruim twintig miljoen euro verdiend aan de lancering van zijn eerste NFT-collectie. Een NFT is een Non-Fungible Token, oftewel het exclusieve eigenaarschap van een digitaal kunstwerk. De consument betaalt via cryptovaluta, in dit geval Ethereum. Adidas verdiende dertien miljoen euro aan de voorverkoop van zijn NFT's en nog eens zeven miljoen euro aan de reguliere verkoop.