Wat is het gemiddeld saldo op een rekening van personen van 20 tot 25 jaar?

Waar kan ik hier ergens informatie over vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
€ 500,- negatief....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahaha +1

Antwoorden (6)

Dat zijn in mijn ogen prive zaken.
En daar doen banken geen uitspraken over.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel van 2 jaar geleden maar dit is het gemiddelde inkomen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat gemiddelde zegt in mijn ogen niks, want het banksaldo van iemand van die leeftijd hangt heel erg af in welke levensfase die persoon zit of hoe hij/zij omgaat met geld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er toch aan wat je verdient ?
En of je kan sparen of niet kan sparen.
De een gooit geld over de balk en de ander is zuinig.
Ik denk dat niemand hier iets zinnigs over kan zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De achtergrond van deze vraag is niet duidelijk. Ik neem aan dat je wilt checken ofdat het saldo op je betaalrekening optimaal is. Het antwoord hierop staat los van je leeftijd. De optimale situatie is dat je er voor zorgt dat je maandelijkse uitgaven kunt doen zonder gedurende de maand rood te staan. Dit omdat je dan buitensporig veel rente moet betalen.
Het geld dat je gedurende de maand niet nodig hebt zet je op een spaarrekening zodat je rente ontvangt. Structureel rood staan op je betaalrekening kost absurt veel rente. In dit geval kun je het beste geld van je spaarrekening overboeken naar je betaalrekening. Zelf ben ik tevreden over AEGON Eigen stijl Sparen omdat je een binnen de markt goede rente krijgt zonder dat je opnamekosten moet betalen.
Op het moment dat je geen spaargeld hebt en structureel rood staat kun je het beste op zoek gaan naar goedkope lening. Op het moment dat je kleine bedragen te kort komt kun je onderzoeken ofdat het zin heeft om de gratis kredietruimte van je credit card te gebruiken voor het overbruggen van de periode dat je betaalrekening rood staat. Bij een credit card betaal je meestal geen rente over opnames welke je aan het einde van de maand weer terugbetaald.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas is dit niet op leeftijd te vinden, misschien heb je iets aan de volgende link van de Nederlandsche Bank