Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vind ik alle huizen die een BV in zijn bezit heeft?

Ik weet dat je bij kadaster de eigenaar van een pand kan achterhalen
Het kadaster heeft ook een objectenlijst die je op kan vragen als je zakelijke klant bent
Maar ik ben geen zakelijke klant, ik ben een particulier

Hoe kan ik er als particulier achter komen welke panden een investeerder – een BV – in zijn bezit heeft?

Ik zie dat er een verschil is in verplichting van het deponeren van de jaarrekening bij het register van het KvK. Vermoedelijk gaat het in mijn geval om een kleine BV met zo’n 20 panden. Voor ik kosten ga maken vraag ik me af of het zin heeft de jaarstukken op te vragen om er achter te komen welke panden er exact eigendom zijn van de BV

Ik heb dus 2 vragen:
- Is er een manier om aan een objectlijst te komen
- Geven jaarstukken van een kleine BV exact de panden aan?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Beleggen
2.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De jaarstukken van een bedrijf geven aan hoe het er financieel met het bedrijf staat, niet welken panden ze in bezit hebben (Tenzij het een eigen vestiging van het bedrijf is dan staat het wel bij de KVK). Echt een objectenlijst kun je niet krijgen, je kunt bij het kadaster wel het een en andere opvragen, maar niet zomaar een lijst wat in bezit is van een persoon/bedrijf.
(Lees meer...)
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding