Wat is het nummer van de Binance klantenservice?

Ik probeer Binance te pakken te krijgen, maar ze reageren niet op mijn e-mails of via de chat. Misschien ben ik wat ongeduldig, maar wat is het telefoonnummer van de Binance klantenservice?

2 jaar geleden
in: Beleggen
5.5K
Amadea
2 jaar geleden
Volgens hun website is de klantenservice 24/7 beschikbaar en kun je daar altijd contact opnemen...
SimonV
2 jaar geleden
Alleen reageren ze niet...
https://www.reddit.com/r/binance/comments/lexlg1/how_to_contact_customer_support/

Antwoorden (1)

Ondanks dat Binance momenteel nog verbetering kan aanbrengen qua klantenservice zijn ze snel met inhoudelijk reageren en bieden ze doorgaans prima ondersteuning aan ‘traders’ die dit nodig hebben. Er is helaas vooralsnog geen telefoonnummer waarmee je de klantenservice kan bellen. Dus je zult inderdaad nog even geduld moeten hebben.