Geld verliezen (niet verdienen) gaat wel heel makkelijk.

Binaire opties hebben hun naam te danken aan de aard van de opties. Andere namen zijn ‘alles of niets’-opties en digitale opties. Je krijgt alles (inleg plus rendement) of niets. Uitzondering is wanneer de koers bij high/low op exact hetzelfde punt eindigt op het expiratiemoment. Dan wordt door de meeste brokers je inleg terugbetaald.

Om succesvol te worden kun je een strategie bepalen in welke richting de koers van een onderliggend asset gaat bewegen. Als je goed gokt, kun je verdienen. Maar bij elke positie die je inneemt, loop je het risico je investering te verliezen.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
+ Veel kunnen verdienen betekent ook veel kunnen verliezen. Dat laatste komt veel meer en veel sneller voor. Makkelijk zoals je schrijft.
De geldgorilla legt het ook wel duidelijk uit en geeft ook nog goede adviezen
https://geldgorilla.nl/binaire-opties/
SimonV
6 jaar geleden
Prachtige bron!