Hoe kan ik voorbeurs beleggen in aandelen?

als een aandeel hoger opent ben je te laat. Hoe kan ik voorbeurs beleggen? De laatst verkochte prijs is te laag maar ik weet niet hoe ik het aandeel dan wel moet waarderen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Beleggen
3K

Antwoorden (2)

De Amsterdamse effectenbeurs kent geen voorbeurs handelen. Handel vindt uitsluitend plaats tijdens openingsuren van de beurs, op werkdagen van 09:00 uur tot 17:30 uur (UTC+1). Je kunt voorbeurs wel een order plaatsen maar als die beneden de openingskoers zit gaat de transactie niet door.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan door afgeleide producten te kopen, bijvoorbeeld CFD. Hier zijn speciale handelshuizen voor. let op, je handelt altijd met een hefboom waardoor het risico wordt versterkt. Je kunt niet in alle aandelen beleggen maar wel bijvoorbeeld in indexen.