ik zie dat Feyenoord en EZTrader een overeenkomst hebben gesloten. Wat is EZTrader?

Ik zie veel advertenties over EZtrader bij mijn favoriete club. Kan iemand precies vertellen wat EZtrader inhoud in begrijpbare taal?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Beleggen
1.8K

Het beste antwoord

Ik zag ook dat EZTrader en Feyenoord een overeenkomst hebben getekend, en ben eens op onderzoek uitgegaan. EZTrader blijkt een broker te zijn in binaire opties. Nu snap ik dat deze zin nog meer vragen oproept (bij mij in ieder geval wel), dus ben ik nog wat verder gaan zoeken. EZTrader heeft een website met een platform waarop je binaire opties kunt handelen (dat is wat een broker is). Nu over binaire opties: dat is een vrij nieuw soort product, wat ik ervan begrijp. Het gaat om een speciaal soort opties dat je kunt verhandelen op allerlei onderliggende waarden. Daarbij voorspel je wat de koers gaat doen. Als je voorspelling juist is, kun je een vast winstpercentage winnen. Als je voorspelling fout is, verlies je je inleg (of soms een groot deel daarvan, als je verliesbescherming hebt – maar vergeet dat voor nu maar even). En dat kan dus ook bij EZTrader.
Binaire opties verhandelen bij EZTrader doe je volgens een bepaald aantal stappen. Misschien als je die stappen snapt, dat het dan ook een beetje duidelijk wordt wat binaire opties zijn. Het begint met dat je een onderliggende waarde kiest. Daar vertelde ik hierboven al over. Een onderliggende waarde kan een aandeel van een bedrijf zijn (EZTrader heeft bijvoorbeeld aandelen Google, McDonald’s, Nike, Netflix en ga zo maar door). Het kan ook een grondstof zijn, zoals goud, zilver, olie etc. Dan kun je nog op valutaparen zoals euro / US dollar, US dollar / Japanse Yen etc. handelen. En je kunt op indices handelen, zoals de Dow Jones, Nasdaq, de AEX enz. Hiervan kies je dus een waarde waarop jij wilt speculeren bij EZTrader.
Vervolgens moet je aangeven voor welk bedrag je deze binaire opties wilt kopen. Je hebt een vast winstpercentage, dus hoe hoger je inleg, hoe hoger je winst als je wint. Je kunt bij EZTrader tussen de 25 dollar en 15000 dollar inzetten, geloof ik. Ook moet je aangeven wat het expiratiemoment is, dus wanneer de optie verloopt. Dit is essentieel, omdat je moet gaan aangeven hoe de koers staat ten opzichte van het startmoment van de looptijd. Als je geen vast eindpunt hebt gekozen, kun je dat niet goed meten.
Tot slot wil EZTrader nog van je weten: gaat de koers omhoog of gaat hij omlaag? Als je denkt dat hij omhoog gaat, kies je voor call. Denk je dat hij daalt, dan kies je voor put. Daarna gaat de optie lopen en moet je afwachten of je wint of niet.
Als dit niet duidelijk is, klik dan op de link voor meer info over binaire opties en EZTrader. Succes ermee!