Waar kan je nu het beste in beleggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Beleggen
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In euro's vervaardigd uit chocolade. Ze zijn voor een fractie van hun waarde te koop rond sint niklaas, en nu enkele dagen later zelfs voor de helft van de prijs (-50%). En als de echte euro dan echt failliet gaat, dan behouden jou chocolade euro's gegarandeerd jarenlang hun smaak en aroma.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee hoor, ook chocola heeft een beperkte levensduur van echt goede smaak, daarna wordt het toch wat muffer. De beste belegging lijkt me langzamerhand de spaarrekening te worden.

Antwoorden (3)

Parkeergarages, schijnt wel lucratief te zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beleggen een leuk onderwerp maar het geen waar je het beste in kan beleggen veranderd geregeld door dingen in het nieuws, politieke beslissingen of omdat het bedrijf overnames ed doet.

Wil je op safe spelen zijn aandelen als Shell en Douwe Egberts goede opties. De behoefte aan brandstof en koffie blijven immers.
Bovendien zou er op termijn een schaarste zijn aan olie. Dit houd in meer vraag dan aanbod en dat zou weer stijgende prijzen en goede winst als gevolg zijn.

Een andere optie is het beleggen in vastgoed. Huizen zijn in deze tijd goedkoop. De prijzen zullen ongetwijfeld stijgen op termijn. Maar omdat banken nu moeilijker doen over hypotheken verstrekken stijgt ook de vraag naar een huurwoning. Dus kun je een gekocht huis eventueel verhuren zo biedt dit dubbel rendement.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je toch iets anders wilt dan de (relatief) veilige spaarrekening, kijk dan eens naar bitcoins.

Ik heb ze ergens in augustus gekocht voor 7 Euro, nu staan ze op 10,34.

http://www.leerwiki.nl/Bitcoin_of_BTC:_wat_is_het_en_hoe_werkt_het