Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat was de beurskoers van BAM van 27 februari tot 2 maart 2012?

weet iemand deze koersen?
in een schema aub?
of weet je een site waar ik dit kan vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Beleggen
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De koersen kun je vinden op onderstaande site.

Ga naar die site. Bovenaan, bij het vakje "Enter Symbol/Name/ISIN", vul je BAM in, en je drukt op Enter. Er verschijnt een lijst; kies voor de Koninklijke BAM Groep, want die wil je hebben.

Nu krijg je een grafiek te zien over het afgelopen jaar.

Wil je de precieze koersen weten, dan klik je rechtsonder die grafiek op de knop "Data downloads". De rest wijst zich vanzelf.

Toegevoegd na 14 minuten:
 
Na het klikken op "Data downloads" verschijnt een nieuw venster. Onder het kopje "Select type of data" kies je voor de laatste optie: "Closing price over a period".

Nu kun je de datum-van en de datum-tot opgeven, en aankruisen welke gegevens je wilt zien: openingsprijs van de dag, hoogste prijs gedurende de dag, laagste prijs gedurende de dag, sluitingsprijs van de dag, en aantal op die dag verhandelde aandelen.

Met de overige keuzes moet je wat experimenteren om te ontdekken welk formaat voor jou het makkelijkst is te verwerken.

Daarna klik je op de knop "Download" om een bestand te downloaden, of op de knop "View HTML" om het resultaat in je browser te bekijken.
 
(Lees meer...)
Cryofiel
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt dit hielp me al verder! maar hoe kom ik nu bij die specifieke dagen?
Cryofiel
11 jaar geleden
Ik heb zojuist het antwoord uitgebreid met wat extra uitleg.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding