Op welke site kan ik een lijst van aandelen bijhouden om de koersen in te zien?

Ik wil van een aantal aandelen snel de koersen kunnen zien. Daarom ben ik op zoek naar een site waar ik een lijst aandelen kan bijhouden. De site moet mij dan direct de koers van elk van die aandelen laten zien.

Het maakt niet uit of dat de huidige koers is of de slotkoers van de vorige beursdag.

Het liefst heb ik één site waar ik zowel Amerikaanse als Europese aandelen kan invoeren. Als die niet bestaat, neem ik genoegen met twee sites: één voor de Amerikaanse, en één voor de Europese aandelen.

Cryofiel
11 jaar geleden
in: Beleggen
2.7K

Antwoorden (1)

http://www.beursxl.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
Waar kan ik daar de koersen van Amerikaanse aandelen zien?