Hoe kun je via Mijn ING, aandelen verkopen? Ik kan nergens een knop oid vinden??? Wie weet het??

Toegevoegd na 1 dag:
Zie de afbeelding. Ik heb elk knopje geprobeert, maar deze zijn alleen om je orders te bekijken. En die heb ik niet. In dit kopje kan ik ook geen nieuwe order aanmaken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Beleggen
18.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nu verkopen? Alles gaat omhoog?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Serieus ja? Die van mij zijn binnen 2 mnd 200 euro gezakt. Gaat het weer omhoog ja? Ik heb het gevoel alsof de koersen steeds dieper zinken..

Antwoorden (1)

ALS je een rekening hebt, druk op beleggen in het menu links.
Druk weer op beleggen links en je komt bij je beleggingsrekening.
Ga naar aan-verkoop en volg de instructies.

Toegevoegd na 6 uur:
ga daarna naar portefeuille inzien, dan zie je je aandelen of opties als je die hebt.
Daar staat ook een aan-verkoop knop.

Toegevoegd na 6 uur:
dus mijn portefeuille en je ziewt aankopen en verkopen

Toegevoegd na 8 uur:
Je moet ook naar MIJN PORTEFEUILLE gaan.
Daar kun je aan en verkopen.

Toegevoegd na 8 uur:
en als je nog geen portefeuille hebt dan zit je wel bij aan en verkopen.

Hoop toch wel dat je aandelen bij de ING hebt laten beheren, anders kun je nl niets bij de ING...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het dus..
Dan zit ik bij aan-verkoop, en het enige wat ik kan is opdrachten inzien, die ik niet heb. Mijn scherm ziet er ook anders uit dan op de uitleg van de ING
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan ik dus niet. Ik zal een foto neerzetten welk menu ik heb. (uitbreiding)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik op mijn portefeuille klik, krijg ik: portefeuille bekijken, en schaduw portefeuille.
Hoe en wat is dat ''laten beheren'' dan??
Ik heb deze aandelen gekregen van mijn grootouders, ik weet dus helemaal niks.. :') Maar dan zal het daardoor wel komen. Weet je hoe ik dit verander?