Stand van zaken DSB bank

Vandaag kreeg ik bericht van Reaal dat een levensverzekering gekoppeld aan een hypothecaire lening van DSB bank afgekocht is door de curatoren van de DSB en het tegoed daarvan is afgelost op de hypothecaire lening. Blijkbaar zijn de curatoren nog steeds hard bezig met geld bij elkaar sprokkelen. Wie kan mij informeren omtrent de huidige stand van zaken van de curatoren van de DSB en de leningen/hypotheken???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de DSB had niet alleen spaarders, maar ook veel mensen met een lening, die nog steeds iedere maand netjes afbetalen. Een belangrijk deel van de DSB-business loopt dus nog gewoon. Het beste kun je bellen naar het informatienr uit je brief.

Antwoorden (2)

Ha, die Dvangulik;

Mogelijk kom je met onderstaande site verder. Anders zou je misschien contact kunnen zoeken met de club die erachter zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DSB mag niet ingrijpen in de verzekeringsovereenkomst tussen jou en Reaal.
Daarom moet blijken of dat met jou instemming is gebeurd, want het kan niet zo zijn dat een overeenkomst tussen jou en Reaal door (de curatoren van) DSB wordt beëindigd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk is de levensverzekering door DSB afgesloten bij Reaal . dit doen hypotheekverstrekkers vakerr wanneeer er een overlijdensrisicoverzekering bij de hypotheek zit.
dat is namelijk ook een levensverzekering