Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom heb ik net €30,- betaald voor een oudejaarslot? Normaal gesproken betaal je de helft. Is de winkans nu (minstens) 2x zo hoog?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Beleggen
7.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

volgens mij is enkel de prijzenpot wat royaler gevuld.
naar mijn idee wordt de winstkans wat kleiner want meer mensen dan gebruikelijk worden verleid om deel te nemen met de royalere prijzenpot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een oudejaarslot kost al zeker 4 jaar 30 euro
ik doe al 4 jaar automatisch mee en heb net ven terug gekeken op de rekening en al 4 jaar betaal 30 euro per lot voor de oudejaarstrekking
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp uit je antwoord dat ik mijn vraag een beetje onduidelijk heb geformuleerd. Ik bedoelde met 'normaal' een gewone trekking, dus niet een oudejaarstrekking. Maar bedankt voor de moeite.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat klopt wat je zegt
een trekking door het jaar kost 15 euro maar alleen de oudejaarstrekking kost 30 euro
dus als de trekking de 10de van de maand is 15 euro en de trekking met oudjaar is 30 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een beetje brutale vraag, maar heb je in die 4 jaar dat je mee doet meer gewonnen dan je hebt uitgeven? Mijn ouders doen ook al jaaaren mee en hebben volgensmij meer uitgegeven dan ze gewonnen hebben. Vraag mij af of dit bij iedereen zo is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet het zien als een mooi sociaal gebeuren aan het einde van het jaar. Je stelt een ander in staat om een hoop geld te winnen en als pleister op de wonde van je eigen verspilde geld, heb je even het idee dat je ook iets kan winnen.
"Als je rekent op een loterij, is de armoede nabij."