Mag een schuld bij geleend geld van een familielid ingevuld worden in de aangifte?

In de belasting aangifte moet ik mijn schulden invullen , en ik heb een studie schuld bij mijn ouders omdat ik geld van hun had geleend. Kan ik dit invullen in mijn aangifte ? Als ik het goed begreep Stond er ook geld wat u geleend hebt van een persoon en ik vroeg me af

2 jaar geleden
1.6K
tinus1969
2 jaar geleden
Volgens mij wel, maar dan moet dat andere familielid die schuld ook als vordering in de aangifte opnemen.

Het beste antwoord

Ja.
Je kunt voor alle zekerheid je ouders er nog even op wijzen dat zij deze schuld in box 3 moeten opgeven bij "uitgeleend geld (vorderingen)".
SimonV