Hoe werkt loonheffing precies met stage?

In februari ben ik stage gaan lopen bij een bedrijf waar ik een mooie vergoeding krijg. Nu had ik al een baan waarbij ik loonheffingskorting kreeg en aangezien dat maar bij een werkgever kan kon ik dit niet aangeven voor de stagevergoeding. Een flink deel wordt dus ingehouden (33%?). Wanneer en hoe kan ik dit terug krijgen?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.7K
ronron1212
3 jaar geleden
Je hebt al een baan of een bijbaantje?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Bijbaan met nul-urencontract (oproepbasis) maar gemiddeld 8 uur per week en 32 uur in de vakanties
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Werk bij het bedrijf met een MBO diploma. Noem het dus vaak een baan maar het is voor naast mijn studie, meer een bijbaan dus :)
ronron1212
3 jaar geleden
Ligt een beetje aan wat je verdient per jaar als dat minder is den 6000 dan kan je bij je tweede baan ook de loonheffingskorting aanzetten. Het antwoord van Utrecht is dan je laatste mogelijkheid.

Het beste antwoord

Bij je belastingaangifte 2020.
Dus; volgend jaar maart (2020) kan je belastingaangifte doen. Dan worden alle bedragen met elkaar verrekend en krijg je als het goed is de meeste ingehouden belasting terug (ervan uitgaande dat je onder de belastingvrije voet blijft).