Hoe verander ik loonheffingskorting?

Momenteel heb ik 2 banen. Ik werk bij New York Pizza en de Albert Heijn. Bij NYP staat Loonheffingskorting aan staat. Bij heb ik op mijn contract wel JA ingevuld maar hij staat uit. (Want je kan maar bij 1 baan aan staan volgensmij.) Hoe verander ik dat bij AH loonheffingskorting aan staat en bij NYP uit?

4 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Door de afdeling personeelszaken (of hoe die ook heet) te vragen om 'm op "ja" of "nee" te laten zetten. Daarvoor krijg je een formulier dat je ingevuld en ondertekend terug moet sturen.

Standaardstand is "nee". Alleen op verzoek van de werknemer wordt hij op "ja" gezet.
Computoon