Wat is het belastingvrij inkomen in 2020?

Ieder jaar veranderd de grens voor het belastingvrij inkomen. Afgelopen jaren lag de grens zo uit mijn hoofd tussen de 6.000 en 7.000 euro. Weet iemand wat het exacte bedrag is voor 2020 dat je belastingvrij kunt verdienen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
4.7K

Antwoorden (1)

2020 is een interessant jaar, omdat de heffingskortingen omhoog gaan. Ondanks de belastingverhoging in de eerste schijf van de inkomstenbelasting, gaat hierdoor de belastingvrije voet naar een inkomen van 8.000 euro.
SimonV