Waar zie ik de ontvangen aanslag op mijn.belastingdienst.nl?

Ik ben ingelogd op mijn.belastingdienst.nl en zie bij inkomstenbelasting dat ik een aanslag heb ontvangen. Waar kan ik dit openen/zien wat dit inhoud?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (2)

Als je bent ingelogd bij Mijn Overheid ga je naar de berichtenbox.
Je ziet daar de berichten van overheidsinstanties; ook van de belastingdienst. Er staat b.v. aangegeven, Def. aanslag inkomstenbelasting 2018
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
crispy
4 jaar geleden
er wordt gevraagd naar mijn.belastingdienst.nl, niet naar mijn.overheid.nl
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Qcrispy
Dat maakt helemaal niet uit. Via Mijn Overheid kom je bij de berichten van de Belastingdienst. Probeer het zelf maar eens.
Op mijn.belastingdienst.nl ga je naar:
Inkomstenbelasting
daarna klik je op het betreffende belastingjaar, en daarna op 'correspondentie'.
dan verschijnt rechts een rij documenten, als het goed is je aangifte, en je voorlopige aanslag, en je definitieve aanslag.